20 Aralık 2011

BAHARIMA HOŞGELDİNİZ....



Hoş geldiniz dünyama,
Hoş geldiniz ruhuma, baharlarıma.
Bazen yağan yaz yağmurlarıma,
Bazende fırtınalarla sürüklenmiş yapraklarıma.
Hoş geldiniz.
Hoş geldiniz; Hayatıma, hayatımın akışına.


Ne alaka değilmi dostlar, adında yaz yağmuru var, tutkusunda sonbahar.
Canım sonbahar, herşeyim sonbahar.

Bir bahar akşamını hatırlıyorum ben. Unutmadığım, unutamayacağım..

Hala düşünürüm, serin yağmurların ıslattığı o gece, ilkbahar gecesimiydi, yoksa yaz yağmurlarının veda çiselemesimi.

Kimbilir bu serinlik hangi baharın müjdesi.

Rüzgar ve yağmur.

Hava kararmak üzere, etrafımı saran sarmalayan yanlızlığım mı ey rüzgar.
Yoksa vuslatım mı... Sarı sarı yapraklarla.

Bu parkta, bu bankda oturacağım,

'Düşen bir yaprak görürsen, beni hatırla demiştim. Biliyorsun seni ben SONBAHAR da sevmiştim. Her sonbahar gelişinde, sarı sarı yapraklarla,kuru dallar arasında, sen gelirsin aklıma.....'

Dilimde bu şarkı,

Anılarımı kalbime yazacağım...  

4 yorum:

  1. Yaz yağmurlarından sonra çıkan gökkuşağı gibi rengarenk yazılarınızı buradan da takip edebilmek bizleri o gökkuşağı kadar heyecanlandırdı. Hayatın renkten renge geçişlerini sizden dinlemek için sabırsızlıkla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim.lucky. Seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. Asıl sen hoş geldin ve iyi ki gelmişsin..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..