04 Mayıs 2012

TESADÜFLER, TESADÜFLER...


Hepimizin yaşadığı tesadüfler vardır. Açıklanamaz tesadüfler.

Benim başımdan da nice tesadüfler geldi, geçti. Burada, başıma gelen son birkaç tesadüften bahsedeceğim. Bugün bahsedeceğim karşılaşma vs. gibi bir tesadüf değil, başka.

Mart ayında geziniyorum internette, bir yandan da kafamda değişik görselleri olan ve çoğu zaman mutlaka gidip göreceğim dediğim 'Büyük Kanyon-Arizona-USA' var. Yazacağım yazıyı, paylaşacağım resimleri, tanıtım klibini vs. Taslaklarıma kaydettim. Sırası gelince yayına sokacağım;

Aaaa!! birde baktımki sevgili LUCKyLUKE Arizona'ya Gittik diye bir post yayınladı, beni ve birkaç arkadaşı da siz nereye gitmek istersiniz, bizi nereye götüreceksiniz diye MiM'ledi. Tabii ben Arizona'dan Büyük Kanyon'dan vazgeçtim, bavulumu topladım Peru'ya gittim:)

Bir kaç hafta sonra kaybolan bir medeniyetten bahsedeceğim, yine Luck benden hızlı davrandı. Benim ki değil ama, oda eski bir medeniyetten bahsetti. Ben beklemedeyim:((

Geçenlerde üçüncü kez Luck'la kesişti düşüncelerimiz. Ankara'da açılacak Madenciler sergisinden benden önce bahsetti. Halbuki ben yazımı, resimlerimi hazırlamıştım bile, ama yine geç kaldım.:(

Bana bak Luck: benden gençsin, güzelsin, zayıfsın, çeviksin üstelik son zamanlarda hiç görüşmedik (3-4 aydır telefonla bile, msn'de bile,yüz yüze bile görüşmedik, söyleşmedik: nasıl anlıyooon anlamadım),  evet de bana, nasıl bir bilişte biliyorsun içimden geçenleri ay!!!

Eh bahar geldi, iş yerim kocaman bahçeli, her yer çiçek. Dallar gelin olmuş. Çektim, kare kare resimleri: hooop 'Küçük Hala Aynur'cum-Yavru Kartalların Pençelerinde' getirdi coşkuyu, rengarenk baharı.:(

Bu aralar kızım raporlu, işe otobüsle gidiyorum. Yanımdaki vır vır da vır vır konuşuyor sabah sabah telefonla. Baktım kitap okuyamayacağım (bu arada sabah akşam işe gidip gelirken mutlaka kitap okurum ayakta kalsam bile) dayadım başımı cama başladım düşünmeye. Şu insanoğlu ne kadar zeki, telefonu icat etmiş, hatta görüntülü bile konuşabiliyorsun, uzaya mekik fırlatabileceğini nasıl düşündün, nasıl yaptın, aya çıktın, uzay boşluğunda kaybolup gitmeyen uydulardan frekans aldın dünyayı izliyorsun, boyayı keşfettin, resim çektin, tablo yaptın. Çok yaratıcı zekalar var, kah bilim adına kah sanat adına. Ben işe varınca biraz araştırayım, Bilimsel Zeka Ürünleri veya Yaratıcı Sanatsal Zeka hakkında... hakkındada hakkında.

Çalışma mekanıma vardım, işimi gücümü yaptım sonra başladım dostlar ne yazmış köşesini gezmeye. Eee tabi önce dostlarda sabah kahvesi içmeli, sonra dünyadan bir konu seçmeli.

Dostlar neler yazmış neler,
Amanın aaaa, şimdi de sevgili 'İçimden Geldiği Gibi'de bir paylaşım, 'Sofrada Sanat Var' karşımda duruyor. Yaratıcı bir sanatsal zeka örneği. Avusturalyada bir adam, peçetelere şekil vermiş, mizansen vermiş, yardımcı öğelerle kompoze etmiş vee SOFRANIN RUHU'nu görüntületmiş.

Adamın yaptığı değil beni morartan, İçimden Geldiği Gibi'nin, İçimden Geçtiği Gibi bir konudan pasaj derlemesi, sergilemesi. Nasıl bildin arkadaş!!!.

Şimdi düşünüyorum, bu kadar tesadüf nasıl olur?.
Buna ne denir?.
Bu empati, telepati, tesadüfpati nasıl oluyor ki?.

Evren beni duyuyor, dostlar içimden geçeni biliyor.

Ben kolay kolay vazgeçmem. Tüm bunları bende kendi açımdan, kendi dilimden paylaşacağım da, biraz ara soğusun:))


Dostlar, şimdi size soruyorum?:

YOKSA BEN BİR KAPLUMBAĞAMIYIM????.




TAVŞANIN GEÇTİĞİ O KAPLUMBAĞA BENmiyim??.


Yorumlarınızı bir ağacın dibine bırakın, ben 50-100 sene sonra gelir okurum...  

BU YAZI BİR ŞAMATA...

  
Tüm bunlar şaka, sakın ha alınma. Başka yazacak birşey bulamadım, dostlar uğrasında; hafta sonuna gülümseyerek girelim dedim:))
Hepinizi sonsuz seviyorum....

34 yorum:

  1. Merhabalar,

    Çok haklısınız. Bu tesadüf çakışmalar karşısında ancak şöyle denilebilir: Siz blog sayfalarınızı hazırlamada yavaş kaldığınız için değil de, zamanlamanızda çok yavaş kaldığınız için tüm bu çakışma tesadüflerini yaşamışınız. Biraz ara vereyim dediniz ya, belki bu süreç daha ileride karşılaşabileceğiniz diğer çakışmları atlatmaya yetecektir.

    Yalnız siz değil, bizler de mutlaka böyle teadüfi çakışmalarla karşılaşıyoruz. Ben de yaşadım ama, sizinki gibi değildi. Diğer blogger arkadaşlarımızda bu konuyu ele alsalar, kimbilir daha nice bloggerler aynı konuyu yaşamışlardır.

    Selam ve dualarımla birlikte hayırlı Cuma'lar dilerim. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. bu tesadüfün içinde yeralmak sevindirdi beni...ama önce yayınlamak konusunda üzüldüm Vuslatcım...gerçi ben Yavru Kartallar olunca hiç bekleme yapmıyorum inan...mesela sırada en küçük Kartal'ın fotoğrafları var :)
    yoksa seni üzmeyi hiç ister miyim...aslaaa

    ama herkesin görselleri bir başka güzel oluyor biliyorsun
    ben de bekliyorum senin enerji dolu bahar karelerini
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. çOK TEŞEKKÜR EDERİM rECEP BEY YORUMUNUZ İÇİN. TABİ BEN YOĞUN ÇALIŞIYORUM AZ ZAMAN BULUYORUM. sİZEDE HAYIRLI CUMALAR...

    YanıtlaSil
  4. Üzülmedim aynurum espiri mahiyetinde yazdım. olurmu hiç. tabiki herkes istediğini yayınlar ve ben senin fotograflarını çok beğeniyorum. gerçekten espiri olsun diye yazdım. gelip sendede açıkladım. seni seviyorum, sevgiler, kocaman öpücükler sana kuzucuklara..öptüm canım.

    YanıtlaSil
  5. Hayat tesadüflerle doludur hayat tesadüfleri sever tam şimdi derken başka bir arkadaş bizden önce davranmıştır neye sağlık olsun diyelim önemli olan bizlerin mutluluğu inan ki sayfanı çok seviyorum vuslat ismi beni hüzünlendiriyor belki de yaşım gereği anlatımın harika hani ağzından bal damlıyor derler ya aynı öyle hayırlı cumalar sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim şayanım. bende seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  7. :))) karikatüre bayıldım :) yaa olsun yinede yayınla ne var bunda herkesin sayfasında farklı durur:) nasılki aynı kıyafeti herkes giyer ama herkesin üstünde başka durur, sen kaplumbağa falan değilsin yağmur yüreklimmmmsin kocaman öptüm...

    YanıtlaSil
  8. BİLİYORUM SİYAH KUĞUM MAKSAT MUABBET OLSUN DİYE YAZDIM. ŞAMATA OLSUN DİYE. BENDE SENİ SEVİYORUM. İYİ TATİLLER KUZUM..

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar arkadaşım
    haklısın bu aralar blogla pek ilgilemiyorum sebebi iş yoğunluğu artı buna birde iş yerinin taşınması eklenince sorma çok telaşlıyım işleri büyüttük bundan sonra daha yoğun günler beni bekliyor e taşınmadan birde evi badana yaptırmaya kalıkınca sen düşün artık ne kadar hayatımın karışık olduğunu sanırım bu yoğunluk bir ay kadar böyle devam edecek sonrasında bi şekil herşey rayına girecek ne olur kusura bakma şu sıralar blog ziyareti yapamıyorum bu sizleri unuttum anlamına gelmesin aklım hep bloglarda canım mim için teşekkür ederim aldım kaçtım :))
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  10. allahcc kolaylılar ve hayırlı işler versin yıldızcım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Senin gönül gözün açık Vuslat 'ım . Evren sesini duyuyor ve gerçekleştiriyor .

    Mutlu ve keyifli bir haftasonu geçirmen dileğiyle , sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. un felice week end per Te...ciao

    YanıtlaSil
  13. hehehe:)) ohooo ben kaç kere pişti oldum.Hatta bir seferinde yazıyı yayınladım.Aynı anda başka arkadaşımda yazıyı yayınlamış.Bir baktık 2 dakika farkla ben öne geçmişim.:))Aslında hepimiz beğenilerimizi paylaşmak adına araştırmalar yapıyoruz bakıyoruz,inceliyoruz.İnternet hem küçük hemde büyük bir dünya...
    Bende başkası bir konuyu yayınladıysa onu yazmamaya özen gösteriyorum.O nedenle benimde çoktur yazmaya karar veripte vazgeçtiğim çok olmuştur Sevgili Vuslat.
    Dostlukla kal.:))

    YanıtlaSil
  14. PC nde casus yazılım olabilir, fikirlerini aşırıyorlar :))
    Bence aynı konu olsa da muhakkak birebir olmayacak. Sana özgü kelimeler olacak bence vazgeçmemeliydin.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. :) Vuslatım çok keyifli bir yazıydı :)

    Biliyorsun herkes bir şeye farklı bakar, farklı hisseder. Senin yazıların çok daha farklı olucaktır eminim, bende merakla bekliyorum, çünkü çok ilgi çekici konular.

    Bu arada yorum yazıyorum, yazıyorum, sonra gelip bakıyorum yok :) bu beni çok üzüyor.

    YanıtlaSil
  17. Geldi bu yorumum, çok sevindim :) diğerinde hala yok çünkü :(

    YanıtlaSil
  18. Sanırım 8 yıl kadar oldu...
    Mailime bir e posta gelmişti...Yazan aynen şu ben sizi çok seviyorum dargınmıyız...Kişileri asla unutmam benim numaraları ve tarihleri unutmak gibi bir özelliğim vardır...Lakin konuştuğum birini asla unutmam...Amerikadan bir hanım çocukları orada öğrenci kendisi de orada...Msn de konuşmaya başladık artık eminim kesinlikle tanımıyorum yaşça benden 20 yaş kadar büyük bir hanım ablamız...Ben ne dersem ıııhhh inanmıyor..Benim adaşım olan kişi Almanya da oturan benimle aynı ad ve soy adı taşıyan birisi...Bu kişi bedensel özürlüymüş...Ablamızı ikna edemeyenice kamerayı açtım yürüyorum ve karşısında tanımadığı bir kişi :)) Ablamızla görüşmeye başladık gerçekten bilgili hoş sohbet biri...Şimdi sıkı durun...Ben yaşlarda bir oğlu var kaptan adı Okan Ş.. direkt sordum Rizlemisiniz evet dedi...Oğlunuz şu okuldamı okudu evet dedi...30 yıl sonra ilk okul arkadaşımı ve benim en samimi arkadaşımı ben böyle buldum can dostum....Biraz tebessüm ettirebildiysem ne mutlu bana...Yeğenim nasıl oldu can dostum iyidir inşallah...Beni merak etme koca çınarım şükür hamd olsun iyiyim...İyi bir haber vereyim eşimin ameliyatından şimdilik vaz geçildi biraz rahatladım...Çay varmı can dostum çok yorgunum bu ara bir gün bacımla baskına gelirsek hiç şaşma :)))

    YanıtlaSil
  19. Evren ikimizide duysun ve bizi birgün karşılaştırsın inşalla, sevgili zeynebim; sende güzel hafta sonları geçirirsin inşallah. sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Sevgili arkadaşım içimden geldiği gibi: ben vazgeçmedim herkesin paylaşımı kendine göre olur bir kelime bir kare farklı yayınlansa o bile sanal dünyaya zenginlik katar. belki birkaç gün sonra belki başka bir tarzda belki hazırladığım gibi belki değiştirerek mutlaka yazacağım. devgiler canım. uğradına sevindim. iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Fragile: vazgeçmedim birkaç gün sonra yayınlayacağım. öptüm. sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Canım hayatta her şey tasadüflerle başlar.
    Çok güzel anlatım canım.

    YanıtlaSil
  23. :)) Aaaa ben de, ben niye telepati kuramadım ki vuslatımla diye üzülmüştüm ama :)) Öpüyorum canım. İyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
  24. Valla kaç kere yazdım yorum :( noluyor böyle anlamıyorum. Dönüp geliyorum yorum yok :(

    Vuslatım herkes bir olaya farklı bakar, farklı hisseder. Konu başlıkları olarak çok ilginç zaten, lütfen senin yazdıklarını merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel bir yazı olmuş ama bence siz de yazılarınızı yazmalısınız, Herksin bir bakış açıcı var, bir de sizinkinden bakmak lazım yerlere, olaylara :) Yazının sonunu da çok sevdim, kaplumbağa-tavşan kısmını :)

    YanıtlaSil
  26. Welcome Giancarlo.Thank you so much.

    YanıtlaSil
  27. Sevgili muammer bey ben çayı koydum, yanına tatlı tuzlu yapmakla meşgulüm. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  28. teşekkür ederim ayşem, seninde hem anlatımın hem tariflerin muhteşem.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  29. canım ahucum senlede kurarız telapatiyi izmirin bir köşesinde belkide. sevgilerinle..

    YanıtlaSil
  30. teşekkür ederim sevdacım. bende sonunu gülerek yazdım. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  31. Bende Zeynep gibi düşünüyorum.
    Evren seni duyuyor canısı..:)))
    Musmutlu ve güzel tesadüflerle dolu bir hafta olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  32. Teşekkür ederim gülen gözlü meliham. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  33. Koşun Hanımlar koşun yeni etkinlik başlatıyorum..Hem kolay,hem lezzetli bir etkinlik olacak yine..Etkinliğimizin konusu MAKARNALAR..


    Makarna tariflerinizi bugünden itibaren bekliyorum ..Etkinliğimiz 10 HAZİRAN da sona erecektir..Keyifli ve bol katılımlı olmasını dilerim..Beni yalnız bırakmayacağınızı umuyorum..Duyurulmasını sağlarsanız sevinirim..

    YanıtlaSil
  34. heeeey çok komiksiiiin.
    :))))
    grand kanyona gittim. ince yollardan dibindeki kolorado nehrine 5 saatte filan indim. :) eşeklerle inen de var. bi de balona biniliyoooo.
    :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..