19 Şubat 2013

BU GÜNÜmüzü SEVİYORUM...




Senelerin en küçük ayında doğan en büyük AŞK'a:))


Geçen yıl anlatmıştım hikayemizi..
Bizim hikayemizi.

Bu yıl yeniden anlatmayacağım. Merak eden, bilmeyen kalmadı ama yinede okumak isteyen varsa buyursun buraya:) http://yazyam.blogspot.com/2012/02/seninle-yasadim-seninle-yaslanmak.html

Bu yıl, bizim sloganımızı tekrarlayacağım yine: 'Senelerin en küçük ayında doğan en büyük aşk'a'. 

Milky way scientists fotosu.

Nice günler yaşadık..
Nice güneşli günleri karşıladık birlikte, nice fırtınaları ardımızda bıraktık el ele..Ağır ağır yol aldık, bugüne vardık. Çok şükür..
Tabi ki fikir ayrılıklarımız, farklı zevk ve beğenilerimiz oldu zaman zaman. Lakin birbirimizi sıkmadık, özgür ve özgün bıraktık. Uzlaşma zemininin kapılarını kapatmadık. Açık bıraktık.  

Birlikteyken yalnızlığı özlemedik de, yalnızken birbirimizi özledik her zaman.

Bizim için tanıştığımız bu gün, çok değerli oldu her yıl. Evlenme yıl dönümümüz kadar, doğum günlerimiz kadar..

Yılları yıllara eklerken sadece sevdik..

  
Dileğimiz sevenlerin, sevgileri hiç solmasın..
Kurulan tüm yuvalar, olsun mesut ve bahtiyar.

 Sevgimizin aşkımızın üstünden

Sene geçti, mevsim geçti, ay geçti
Hülyamızın, rüyamızın üstünden
Yağmur geçti, dolu geçti, kar geçti



Ne birleştik ne ayrıldık biz
Kış geçti, bahar geçti, yaz geçti...
Bu aşkın bu sevdanın üstünden
Hayat geçti, ömür geçti, yaş geçti...

Nice yıllar bize,
Gökten düşen üç elmanın biri size..



73 yorum:

  1. Tebrikler..harikasınız!! Nice mutlu yıllarınız olsun umarım..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim. Sevgilerimle..

      Sil
    2. Ve sanada sonsuz mutluluklar:))

      Sil
  2. Şubat doğumlu biri olarak "Senelerin en küçük ayında doğan en büyük AŞK'a:))"sözüne bayıldımm :) çok güzel bir yazı yazmışsınız yıllar sonra bizim de aşkımızın sizin ki gibi tazecik kalmasını diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin aşkın ne zaman doğdu ise sana da bir slogan bulayımmı:))
      Çok teşekkür ederim canım..

      Sil
  3. hep boyle musmutlu ve huzurlu kalin insallah en özel Vuslatlarin ablasi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tatlı Eda'm sende sende sende.. Canım benim..Çoook öptüm seni.

      Sil
  4. nice mutlu senelere ablam :)
    mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Yakışıklı delikanlı ayakkabısına bakarken,iyi ki de sana çarpmış.Üstelik bir de Kızılay'da çarparsa sonuç böyle olur:))İyi ki de çarpmış,sonuç çok güzel olmuş.Mutluluğunuzun daim olmasını dilerim,Sevgilerimi gönderiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim teşekkür ederim. Sevgilerimle..

      Sil
  6. aşkınız, mutluluğunuz daim olsun Vuslatcım...
    artarak artsın hayatınızın her döneminde inşaAllah...
    seni böyle mutlu eden eşine de sevgiler, selamlar benden...
    çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynurcum darısı senin ve Leventin aşkına olsun diyelim.. Sevgilerimle..

      Sil
  7. Hakikaten Türk filmi gibi tanışma hikayeniz. Hep ilk günün kü gibi mutlu olmanız dileğiyle! Beni de böyle bir gerçek bir hikaye bekliyor mudur acaba! Çok imrendim sizeee!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bekliyodur.. Mutlaka, bir yerlerde..

      Sil
  8. çok çok çok güzel anlatmışsınnn bizimkide en küçük ayda başlayan aşklardan bu konuda ortağız ALLAH uzun sağlıklı birliktelikler nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  9. Nice senelere ayni askla mutlulukla uzun yillarda ihtiyarlamaya...
    Hikayenizi ben bilmiyordum gercektende masal sanki, tesaduf, inanilmaz..cok hosuma gitti:) sevgilerimi gonderdim her ikinizede...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel'immm teşekkür ederim. Hepimizin aşkları son nefeslerimize kadar devam eder inşallah..Çok öptüm..

      Sil
  10. VuslaTım önce tıklayıp okudum hikayenizi, ne güzel de yazmışsın.Allah dileklerini kabul etsin, aşkınız daim olsun canım, çok seviyorsun belli bir de beraber resminizi beklerdim şahsen:) sağlıklı, mutlu bir ömür dilerim sana ve eşine...💑

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapçım teşekkür ederim. Ben hiç fotojenik değilim kiiii.:)) Çok öptüm..

      Sil
  11. En küçük ayda doğdum ama byle büyük bir Aşk bulamadım Vuslatım.
    Öyle güzel bir duygu ki bu yaşadığınız. Okadar güzel ki bu sözleri yazdırıyor işte.
    Çok mutlu oldum, çok sevindim bu ortak duyguyu paylaştığınız için.
    Sonsuza dek hep sevgiyle ve mutlulukla kalın. Ve her sene okuyalım biz buradan. Mutlu yıllar diliyorum ikinizede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorsun değilmi benim göbek adım Aslı Aslı'cım. Bende ayakkabımın altına senin adını yazarım sende bulursun aşkını yazı silinince:))) Canım benim .çok öptüm..

      Sil
  12. En büyük aşkınız çokk uzuuun yıllar sürsün vuslatım. Ne mutlu size mutluluğu yakalamışsınız daim olsun canım.
    sevgilerimle,
    mutlu kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah cümlemizin mutlulukları çoook uzun sürer..Sevgilerimle canım benim..

      Sil
  13. MaşaAllah ablam, tüylerim diken diken, yüreğim coşkun deniz gibi, göz pınarlarım nemli nemli.....
    Şu hayattaki en güzel nimettir, "yarın olanla" tamamlanmak...
    Şuan benim "yarım" askerde, o nedenle bir yanım yarım :.(
    Yine başladı bizim sulu göz...
    Hiç merak etme birtanem, ben şimdi onu toparlayacağım İnşaAllah..
    Rabbim eksikliklerini göstermesin, iki cihanda da ayırmasın bizi onlardan yeter ki...
    En derin sevgi ve muhabbetlerimle ablacığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırla sağlıkla dönsün yanına inşallah. Sevgilerimle..

      Sil
  14. Mutluluğunuz daim olsun,bu zamanda insan nazar değer diye bile mutluluğunu söyleyemiyor. Maşallah diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ihlamurcummm canım benim ben herkese benden daha fazla mutluluk dilediğim için değmez nazar inşallah..Canım çok öptüm. Teşekkür ederim..

      Sil
  15. aşkınız ömüüür boyu sürsün inşallah :)
    keyifle okudum her cümleyi :)

    YanıtlaSil
  16. CANIM DEMEKKİ SEN ALLAHIN ŞANSLI KULLARINDANSIN
    NE DİYEYİM
    ALLAH NAAZARLARDAN SAKLASIN İNŞALLAH
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyyahım çok teşekkür ederim. Amin cümlemize çook mutluluklar dilerim. Sevgilerimle..

      Sil
  17. Harikaaaa,kalan ömür de yanyana gecsin.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnnn Yıldız'cım. Amin canım benim. Cümlemize...

      Sil
  18. Rabbim sağlıklı, hayırlı, sevgi dolu uzun ömürler versin inşaallah..

    YanıtlaSil
  19. ben elmamı aldım...
    nice yıllara diyorum vuslatcığım,
    kız,damat,
    torun torba ile
    çoğala
    çoğala,
    sağlıkla nice yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vede yine birlikte satırlarımızla, gönlümüzdeki dostlukla..Sevgiler cep aynam..

      Sil
  20. Ankarayi, Genclik parkini coook iyi bilirim. Biz Yenimahallede oturuyorduk. Sizin hikayeniz cok romatik. Hakikaten tam bir Turk filimi olmus. Sevginizin sonsuza dek surmesi dileklerimle yildonumunuzu kutlarim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'cim canım teşekkür ederim. Sevgilerimle..

      Sil
  21. Canım ablam yaa Rabbim ayırmasın sizi ne güzel bir hikayeniz var hep mutlu ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim sana ve kuzularımada nice nice mutluluklar..Sevgilerimle..

      Sil
  22. Nice nice sağlıklı ve musmutlu yıllara ablacım:)
    Ağzınızın tadı hiç bozulmasın,hep böyle mutlu olun inşAllah:),Bizimde eşimle tanuştığımız gün çok özeldir hemde çok..
    Çok öpüyorum ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm Meliha'm çok teşekkür ederim canım benim. Sevgilerimle..

      Sil
  23. Harikasınnızz
    Mutluluğunuz böyle bir ömür daim olsun, ağzınızın tadı hiç bozulmasın, Çok öpüyorum, sevgiler gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  24. Yanıtlar
    1. İnşallah sanada sanada böyle karşılaşmalar, mutluluklar...

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Safransarım:))) Darısı senin başına...

      Sil
  26. Sevgili Vuslatçım,
    Sizlere nice nice sağlık-huzur-mutluluk dolu yıllar diliyorum.Bizlere de nice nice yıllar bu mutlu birlikteliğin yıldönümlerini kutlamayı diliyorum.
    Senin de dediğin gibi;
    Dileğimiz sevenlerin, sevgileri hiç solmasın.
    Kurulan tüm yuvalar, mesut ve bahtiyar olsun.
    Tüm ailenizle,sevdicekleriniz ve sevenlerinizle mutlu yıllar dileklerimle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalcim çooook teşekkür ederim. Cümlemize sonsuz mutluluklar..

      Sil
  27. Ne güzel ne sevimli bir slogan bu :)

    ALLAH daim etsin ablacım bir ömür boyu birlikte ve mutlu olun inşaALLAH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım herkes çok mutlu olsun.. Çoook sendeee ol tatlım benim..

      Sil
  28. Sağlık,huzur ve mutluluk içinde geçireceğiniz nice yıllara..
    Sevdikleriniz ve sevenlerinizle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevimli çocuk ne delisi. Teşeekküüüürlerimle..

      Sil
  29. Ömrünüz hayırla, sevgiyle dolsun..

    YanıtlaSil
  30. Geçen sene okumuştum ama şimdi gene okudum.Filmde izlesek olur mu canım deriz. Okurken hem güldüm, hem duygulandım. Size daha çok çok uzun seneler, sağlıklı, mutlu, şanslı bir yaşam diliyorum sevdiklerinizle beraber.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İlhan bey. Çok sağolun..

      Sil
  31. Believe it or not, some Word - Press installations block the internet search
    engine spiders by default. Generally, virtually all a website's traffic comes through internet users' use of the engines
    like google. If you'll find actually broken links on your own own site, avoid being afraid to solve it it could possibly all of which affect your pursuit engine rankings.

    Also visit my webpage: bookmarking demon software
    Also see my web site :: review of bookmarking demon

    YanıtlaSil
  32. mutluluğunuz,birlikteliğiniz daim olsun canım.Allah hiç bozmasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn Reyhancım çok teşekkür ederim.. Sevgilerimle..

      Sil
  33. canım ablam musmutlu seneler geçirin nineler dedeler olun :)))))
    Maşallah diyeyim neden diyeceksin
    ablacım ne zaman mutlu olsam sevinsem muhakkak arkasından üzüntü gelir.
    genede gülmeye devam eder lezzetlin iyi ve zor günler bizim için değilmi:)))
    elmayı aldım bundan ne yapsam yakında bir tarif çıkar elbet.
    ha yazın ne dedim ablam dip firize benim için koyuyor dedimya
    arada senin dolaptan gelip alıyorum haberin varmı
    kuzucuğun seni seviyor mutlu ol tamam enişteye selamlar.
    Ayşenin selamı var de beni üzmicekmişsin diyo de ablacım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dipfirizim emrinde zaten sen gelip aldıkça çoğalıyor bereketi artıyor Ayşem benim... Canım torun torba mı inşallah. Onlar dünya meyvesi. İnşallah hepimize...

      Sil
  34. Allah mutlu ve sağlıklı ömür nasip etsin :)Bloğunu takibe aldım canım.Bana da beklerim.İstanbuldaki Farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

      Sil
  35. Ablacım daha nice nice sağlıklı mutlu yıllarınız olur inşallah. Ağzınızın tadı bozulmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Sevdacım darısı sana..Sevgilerimle..

      Sil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..