04 Şubat 2013

KİMİNE PASTA, KİMİNE KEK...





Yakın bir arkadaşımın doğum günüydü geçtiğimiz Cuma..
Hani Barış'ım için üzüldüğüm gün. Arkadaşım izinliydi. Bende dün gece ona bu keki yaptım. 

Tarif vermeyeceğim. Bildiğiniz kek tarifi işte. Hani 3 yumurtanın 1 bardak şekerle krema olana kadar çırpıldığı, içine 1 bardak yoğurtla 1 bardak zeytin yağının konduğu, sonra da 3 bardak havalandırılmış; karizmatik kokusu vanilya ile tarçın, kabartma tozu, hindistan cevizi ve dövülmüş fındık ile zenginleştirilmiş una eklenen, yağlanmış kalıba dökülüp, 170 derece fırında 30-35 dakika pişirilen malum kek tarifimiz var ya işte o. Niye şimdi burada tekrar tekrar yazayım ki değil mi ama?:))

Üstüne 1 parça benmari eritilmiş çukulata ekleyip, acısı çıktıktan sonra şekerle haşlanmış portakal kabuğu ile de süslemek, renkli şeker ve hindistan cevizini de boca etmek arzuya tabidir demi ya:).





Afiyet bal olsun.

Londra'ya gidiyorum dostlar. Ben dönünceye kadar:
1-Bana çok şey kaçırttırmayın. Zaten çok yavaşım bu aralar..
2-Beni özleyin, sizi özleyeceğim kadar.
3-Bana dua edin, sağ salim gidip geleyim..

Tatlı haftalar hepinize.. 

   

88 yorum:

  1. :( yaaaa!tarçınlı keeekkk, fındık, bomba bu bombaaa bu gidişle dombik blogger olacağım :D ben keklerin içine hafif limon kabuğu ve biraz da portakal kabuğuda rendeliyorum çok güzel koku veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun çok teşekkür beğenilmesi mutlu ediyor beni sevgili Anarşi..

      Sil
  2. ya Vuslat abla yaa! daha yeni donmustun aramiza yine mi beklicez seni! ama ozluceeez ! Neyse ççegi burnunda kizini bizim içinde opersin ;) ben bir dilim pasta alip kaçiyoruuum! yalniz ucakta birinin elinden tutumayi unutma!opuyoruuuuum! Somali hikayesi artik bir baska zamana kaldi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun çok teşekkür beğenilmesi mutlu ediyor beni sevgili Eda'mmm..Evlat işte. Bir ayak oralarda artık:))

      Sil
  3. Sağlıcakla git gel Vuslat. Kızını öp benim yerime.:S

    YanıtlaSil
  4. Ha bu arada yorumuma cümleleri eklememişim. Ne kadar terbiyesizlik yapşım tuuu bana. Çok bekletme bizii! Hayırlı yolculuklar. :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle git,güle güle gel arkadaşım,İyi gezmeler,mutlu tatiller,iyi yolculuklar diliyorum.Londra'ya da sevgilerimi söylermisin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim.. Selamını söyledim, time'a buchingama, hyde parka:)) ve kızıma...

      Sil

  6. sevgili vuslat;

    süper
    sağlıkla git sağlıkla gel emi

    ne güzel

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. Güle güle git güle güle gel :)

    Vermediğin iyi oomuş tarifi şimd,i 3 yumurtanın bir bardak şekerle.. diye başladığı tarifi kim okuyacak dimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi yaaaa kim okuyacak. Herkes biliyor nasılsa:))

      Sil
  8. çok güzel bir sunum olmuş...
    ellerine sağlık ablam :)

    ablam kendine iyi bak...
    sağ-salim kazasız belasız git gel inşallah...
    seni çok özleyeciğim :)

    YanıtlaSil
  9. :) süslemeler çok güzel eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. Kek çok güzel olmuş, eline sağlık vuslatım... sana hayırlı yolculuklar diliyorum.
    sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun çok teşekkür beğenilmesi mutlu ediyor beni sevgili Hanifem.Canım.

      Sil
  11. sen şimdi tarif vermemiş mi oldun ?:)alemsin valla.eline sağlık canım,hayırlı yolculuklar bir an önce hayırlısıyla dön.fazla özletme kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdimmi vermedim tabi :))) Okey. Geleceğim hemen:))

      Sil
  12. Size iyi yolculuklar olsun. Kekin tarifini yazmamışsınız ama. :)))) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyyy üşendim İlhan bey...İdare ediverin:)) Teşekkürler..

      Sil
  13. Çok güzel görünüyor kekin, ya da pastan. :] Süslemeleri çok sevdim, o portakal kabuğu mis gibi kokuyordur şimdi. :]
    Ayrıca iyi yolculuklar! :] Çook çook mutlu günler geçir. :] Fazla da özletme. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun çok teşekkür beğenilmesi mutlu ediyor beni sevgili Burcu, bu arada benim kızımın adıda Burcu:)) Sevgilerimle..

      Sil
  14. I am extremеly imprеssed with
    уοur ωrіtіng skills as well
    as ωіth the layοut on your blοg.
    Iѕ this a pаiԁ thеme
    or did you modify it уοursеlf?

    Eitheг way keep up thе excеllеnt quality writing, it's rare to see a nice blog like this one these days.

    Here is my homepage ... wedding Dresses
    My website: wedding dresses

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Vuslat,
    Kek harikaaaa,yiyenlere afiyetler olsun...
    iyi yolculuklar diliyorum,güzel güzel resimlerle dönmenizi bekliyecegiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun çok teşekkür beğenilmesi mutlu ediyor beni sevgili yıldız.Resimler yakında yayında:))

      Sil
  16. Vuslatım bildiğimiz keki değiştirmiş yaptığın süsleme :) ufacık bir dokunuş pasta görünümüne bürümüş kekini. Ellerine sağlık.
    Lütfen hayırlısıyla git ve gel. Çok kalma ve özletme kendini. Ve çok dikkat et olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun çok teşekkür Aslımm. Söz döneceğim en kısa zamanda:))

      Sil
  17. Vuslatim kekin bir harika..nefis..ellerine saglik..
    Iyi yolculuklar olsun , mutlulukla git gel..sende kendini ozletme..yolun acik olsun..gonlunce bir ziyaret ve gezi olsun..sevgiyle kucakladim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcimmmmmm sağol birtanem.. Çok teşekkürler tüm güzel sözlerine..

      Sil
  18. Vuslat ablacım hayırlı yolcuklar.. Kek tadında keyifli tatiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker çocuk.. Canım benim teşekkür ederim..

      Sil
  19. Sevgili Vuslatım sağlıkla git gel eğlen, dinlen , gez dolaş gönlüne göre bir hafta geçir ve gel sevginle taçlandırdığın tüm dostların blog komşuların ve tabi ben bekleriz yolunu pencerede ... Sen gelene kadar kekin eşlik etsin çay muhabbetimize:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüzgarlarla selam söyledim sana Essin gelsin diye..Çok öptüm..

      Sil
  20. iyi yolculuklar.
    kızınla tatlı anlar geçir iştee.
    :)

    YanıtlaSil
  21. mevlam hayırlısıyla gitmeni ve aynen dönmenide nasip eder inşallah
    keşke benimde bana kek yapan bir arkadaşım olsa:))
    ellerine yüreğine sağlık ablacım

    YanıtlaSil
  22. Ellerine sağlık ablacım, eminim tadı da görüntüsü kadar güzeldir.
    Bu arada iyi yolculuklar, keyifli zaman geçir. Hayırlısı ile sağ salim git sevdiceklerini gör, güzel vakit geçir Hayırlısı ile sağ salim dön Ablacım. Londra'ya selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yere söyledim selamını. Keki beğenmene mutlu oldum. Teşekkür ederim..

      Sil
  23. Ellerine sağlık çok nefis görünüyor.Yüce rabbim hayırlı gidip dönmeni nasip etsin fazla kendini özletme Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun çok teşekkür beğenilmesi mutlu ediyor beni sevgili Sibel. Ve döndüm:))

      Sil
  24. Abla benim için ne kek ne pasta, benim için bu tat şahane :))

    Uğurlar olsun rabbim yolunu açık eylesin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun çok teşekkür beğenilmesi mutlu ediyor beni sevgili Pembeesintim. Sanada yaparım canım benim..

      Sil
  25. Vuslatım, ellerine sağlık güzel görünüyor:)

    Hayırla gidip dönmen nasip olsun.
    Her anından keyif aldığın, mutlu anılarla dolu bir yolculuk diliyorum

    Allah'a emanet ol:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun çok teşekkür beğenilmesi mutlu ediyor beni sevgili Ays.İyi dileklerin için teşekkür ederim..

      Sil
  26. canım ablam selamlar sevgiler bizden.
    kek tarifi vermicem demissin aslında o keki öyle kabartmak maharet ister.
    kuzun öptü selam söyle evladına:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ben senin kadar usta değilim ki ama Ayşem. Yinede iltifatın için teşekkürler. Sevgiler tatlım...

      Sil
  27. Yanıtlar
    1. En kısa zamanda mesela gelecek ayın 1o unda cevaplayabileceğime emin olabilirsin:))

      Sil
  28. Canım arkadaşım size de çok zahmet veriyorum bir kasa lezzet arkadaşım sorunu yazmamı sormuş sorun Yorum kutusuna yorum yazamıyor sorunumu iletebilirmisin Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
  29. Uğurlar ola.İyi yolculuklar dilerim vuslat hanım.Bu ara da kek lezzetlu görünüyor... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun çok teşekkür beğenilmesi mutlu ediyor beni sevgilerimle..

      Sil
  30. Canım ablammm iyi yolculuklar,hayırlısıyla gider ve dönersin inşAllah..
    Kekin çok ama çok güzel görünüyor.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun çok teşekkür beğenilmesi mutlu ediyor beni sevgili Melihammmm.Canım benim. Sevgilerimile..

      Sil
  31. Çok güzel görünüyoor elinize sağlık =)

    http://alfabenineharfii.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ve hoş geldin dünyama:))

      Sil
  32. Hayırlı yolculuklar Vuslatçım!
    Selametle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi gel birlikte gidelim istersen:) Canım benim çok teşekkür ederim..Çok öptüm.

      Sil
  33. vuslatımm güle güle git Allah yolunu açık etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar tanem nur tanem teşekkür ederim. Bak gittim geldim bile..:))

      Sil
  34. Buraya tesadüf rastladım. Rastlamam çok iyi oldu.
    Ne güzel, ne içten samimi yazılar var. Çok hoşuma gitti.
    Pasta- kek güzel olmuş ellerine sağlık Vuslatcım. İyi tatiller, iyi gezmeler diliyorum.
    Ben de ziyarete beklerim, sevgiler...
    Lezzetli Sanatlar-Pırıl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim beğenmene sevindim . Aslında ben sana sık sık geliyorum ki:)) Sevgiler tatlım..

      Sil
  35. ablaaaaa! hu hu ! nerdesin ?
    buraya bir pasta koymussun kendin yokken gelip giden yesindiye herhalde. bir dilim alayim bari ;)
    ne kadarda dusuncelisin vallah ! yokken bile bizi ihal etmiyorsun :)) opuyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendinnnnnn demi Eda'mmm. Sen bana güzel tablolar ben sana lezzetler. :) Çooook öptüm sen. Bekle beni:)

      Sil
  36. Vuslatımmm canım benim kuzuşuna mı gittinnnn :)) Oh oh süper hasret giderirsiniz analı kızlı :) Ama ben de seni çok özledim. Benimle de hasret gider :)) Canım ablam benimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm bir gün sanada geleceğim Ki:))Çok öptüm kuzum seni..

      Sil
  37. Güle güle gidin güle güle dönün ve bolca hatıra biriktirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Bolatttttttt.Bak döndüm bile...:)

      Sil
  38. iyi gezmeler hayırlı yolculuklar vuslatım ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablasının balı canım benimmmmmm...teşekkür ederim..

      Sil
  39. Sağlıkla gider, sağlıkla dönersiniz inşallah. Kekiniz kadar tatlı günleriniz olsun Londra'da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun çok teşekkür beğenilmesi mutlu ediyor beni sevgili Neslice..Döndüm...

      Sil
  40. bir bakayım dedim Vuslatım ne yapıyor diye...meğer kuş olup uçmuş yavru kuşunun yanına
    güle güle git ve gel canım...sağlıkla...
    öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  41. kimine görede vuslatın elinden olsada ne olursa olsun :))) ellerine sağlık ablam.
    netim yoktu özlemiştim şimdi uzaklarda olduğunu duyunca özlemim dahada arttı ama neyseki kuzunlasın ve çok mutlusun işte bu dünyalara bedel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm senide çok özledim ama. Nerelerdesin sen...

      Sil
  42. ay aman aman ellerin dert görmesin e mi :)

    YanıtlaSil
  43. ay nefis olmuş,kalıptanda çok düzgün çıkmış yani,hani bazen parçalanıyor oda bir marifet bence :)
    ziyaretinize memnun oldum sizi takipteyim çok sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğurböceğim kalıbı güzelce yağla ve fırından çıkınca kalıbın altına ıslak havlu koy soğusun biraz. O zaman kolay çıkıyor...

      Sil
  44. Tatlım geldim ama giremedim Bloğuna:(((

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..